NL | EN

Open Huis 4 april a.s.

Vrijdag 6 maart 2020

Op zaterdag 4 april a.s. is er weer Open Huis bij de NAS. Tussen 11 uur ’s ochtends en 4 uur ’s middags bent u van harte welkom op het kantoor van de NAS in Oudewater. Team NAS staat u graag te woord en informeert u over adoptiemogelijkheden via onze organisatie. Deze keer hebben we ervaringsdeskundige ouders die een adoptieprocedure hebben afgerond in Zuid-Afrika, Hongarije en Haïti. Ook zijn de Stichting Adoptievoorzieningen en onze contactpersoon voor Hongarije aanwezig.

Aanmelden voor het Open Huis is niet nodig, u kunt gewoon binnenlopen. Het Open Huis is een prima mogelijkheid om u te oriënteren op een adoptieprocedure via de NAS. U kunt algemene vragen stellen en meeluisteren met de vragen van anderen.

Ook bij de NAS houden we de ontwikkelingen rondom het Corona virus goed in de gaten. Indien er aanleiding toe is, zullen we via deze website en onze Facebook pagina eventuele wijzigingen ten aanzien van het Open Huis communiceren.