NL | EN

Macky Hupkes uit dienst

Donderdag 9 januari 2020

Per 1 januari 2020 is Macky Hupkes uit dienst getreden van de NAS. Zij is initiatiefnemer en oprichter van de NAS en was lange tijd aan onze organisatie verbonden in verschillende  management functies. In 2015 werd Macky ziek. Zij heeft daarna nog  in een aangepaste functie bij de NAS gewerkt, maar helaas bleek dit voor haar niet vol te houden. Voor de NAS is het een groot gemis om haar enorme kennis en ervaring niet meer dagelijks in huis te hebben. Gelukkig blijft zij als extern adviseur voor onze organisatie behouden. En zoals Macky zelf zegt “ik laat de NAS in de vakkundige handen van het Team achter”.

Vanuit haar passie voor thee is zij in 2019 gestart met een opleiding tot theesommelier, die ze dit jaar hoopt af te ronden. Inmiddels heeft Macky een webwinkel (www.bijcato.nl) in thee en aan thee gerelateerde artikelen en geeft ze workshops over specialty thee, een aanrader! Daarnaast werkt ze onder de paraplu van SH Advies als freelance adviseur voor bedrijven en instellingen.
Als je Macky wilt blijven volgen dan kan dat door je via haar website op te geven voor de nieuwsbrief van Bij Cato, via Facebook (@BijCato) en via Instagram (@Bij_Cato).

De NAS is Macky dankbaar voor haar enorme inzet voor onze organisatie en we wensen haar alle goeds toe voor de toekomst.